Afspraken

Waarom?

Om het wachten in de wachtzaal aanzienlijk in te korten.

Hoe en wanneer aanvragen?

– Via www.afspraken.be (dit is het gemakkelijkst, het belast de praktijk helemaal niet, kan dag en nacht, ook tijdens vakanties en weekends en is bovendien volledig gratis)

– Telefonisch op het gewone 09/360.96.96 ( liefst tussen 8u en 8u15 en tussen 18u en 18u15)
– Ter gelegenheid van een voorafgaande raadpleging.

Hoe werkt www.afspraken.be?:

De eerste maal dient U  zich eerst in te schrijven via www.afspraken.be. U dient een aantal gegevens in te geven. Hou uw SIS-kaart bij de hand. U kunt pas een afspraak maken NADAT u een bevestigingsmail ontvangen hebt.  Schrijf U dus tijdig in !De webmaster van www.afspraken.be verbindt er zich toe om de gegevens nooit aan een derde partij door te geven of te verkopen.

Bekijk eerst uitgebreid de DEMO en probeer het geheel uit met de TEST-module.

Tip! indien u geen SIS-kaart heeft: vul dan bvb. “123456 789 01” in.

Op tijd komen!

U dient TIJDIG aanwezig te zijn.( liefst 10 min op voorhand ) Zoniet vervalt de afspraak en wordt U naar een andere afspraak doorverwezen… Jammer, maar helaas…Indien je een afspraak vergeet zal de eerste maal er geen probleem van gemaakt worden , indien je echter systematisch raadplegingen vergeet zal je een vergoeding gevraagd worden .

Artsenvertegenwoordigers?

Artsenvertegenwoordigers dienen steeds een afspraak te maken via www.artsenvertegenwoordiger.be. U dient zich eerst in te schrijven, hierbij dient u een aantal gegevens in te geven. Hou uw SIS-kaart bij de hand. U kunt pas een afspraak maken NADAT u een bevestigingsmail ontvangen hebt. Maak dus tijdig een account aan.
Een telefonische afspraak wordt NIET aanvaard!
Vertegenwoordigers worden individueel ontvangen, dus niet met meerderen…goed om weten:
* Artsenvertegenwoordigers kunnen pas een volgende afspraak maken vanaf de dag na de vorige afspraak. (ik kan er ook niets aan doen)
* U kunt maar één afspraak per keer maken.
* Normaliter ontvangen we 1 vertegenwoordiger per dag
* Hebt u problemen om in te loggen? stuur een mailtje naar support@artsenvertegenwoordiger.be met een zo nauwkeurig mogelijke beschrijving van het probleem, best zelfs met een ‘print-screen’.